- Elektro materiál
 - Príslušenstvo k svietidlám
 - Svetelné zdroje
 - Svietidlá
 
Úvod
					Veľkoobchod
					Obchodné podmienky
					Ako nakupovať
					Cenník
					Služby
					
					Kontakt
 
				
Firefox
				
Google Chrome
				
Internet Explorer
				
Opera
				
Safari
				
				Uvedenými odkazmi sa dostanete na stránku, kde si môžete stiahnuť daný prehliadač v najnovšej verzii.
			Vážený zákazníci.
Z dôvodu prerábania nášho eshopu sú momentálne všetky produkty skryté.
Preto by sme Vás poprosili v prípade záujmu o svietidla, svetelné zdroje a ich príslušenstvo nás prosím telefonicky kontaktujte na 0904 307 883 alebo mailom na obchod@led-svetlo.sk
?akujeme
Pravádzkové hodiny e-shopu:
Každý pracovný deň: 8:00 - 15:30 (pondelok - piatok). Objednávky je možné zasielať non-stop, vybavené budú v pracovnom čase
Tieto obchodné podmienky definujú obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim a stanovujú záväzné pravidlá pre činnosť týchto subjektov v súvislosti s predajom tovaru a poskytovaním služieb. Obchodné podmienky sú záväzné aj pre vzťahy z ďalších zmlúv, ktoré takto výslovne stanovia. Všetky záležitosti neupravené týmito Obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a príslušnými ustanoveniami ďalších platných zákonov SR, ktoré sa na uvedenú činnosť vzťahujú.
Predávajúci je oprávnený priebežne novelizovať Obchodné podmienky. Novelizované Obchodné podmienky vstupujú do platnosti ihneď po svojom zverejnení.

Kúpna zmluva konkretizuje obchodný vzťah, definovaný obchodnými podmienkami. Každé potvrdenie prevzatia tovaru formou potvrdenia dodacieho listu, prepravného listu, faktúry, znamená potvrdenie jednotlivej konkrétnej kúpnej zmluvy uzavretej zadaním objednávky a to v zmysle týchto Obchodných podmienok.
Pod dátumom úhrady/platby sa rozumie dátum pripísania platby kupujúceho na účet predávajúceho, alebo prevzatie platby v hotovosti. Následne bude tovar expedovaný k zákazníkovi.
 	- prostredníctvom www stránky predávajúceho www.led-svetlo.sk. Predávajúci si  vyhradzuje právo uplatniť na objednávky vykonané z www strán špeciálne  zľavy alebo ponúknuť produkty, ktoré sú v ostatných formách objednávky  nedostupné.
 	- e-mailom na e-mailovej adrese predávajúceho podľa informácií uverejnených na www stranách predávajúceho alebo na adrese :
obchod@led-svetlo.sk
 	- kontaktnú osobu kupujúceho s uvedením adresy a telefonického kontaktu
 	- v prípade objednávky na firmu je nutné uviesť presný názov firmy  podľa živnostenského listu, adresu a kontaktnú osobu, ktorá objednávku  realizuje, IČO, DIČ, v prípade platcu DPH IčDPH, telefonický kontakt,  e-mail
 	- objednaný tovar s kódmi tovaru a počtom kusov
 	- spôsob dodania a adresu dodania
 	- spôsob platby
 	V prípade telefonickej objednávky je nutné jednoznačne definovať všetky  dôležité informácie (uvedené vyššie), aby sa zamedzilo akýmkoľvek  nedorozumeniam pri realizácii objednávky.
Na základe požiadavky kupujúceho a splnenia hore uvedených podmienok je možné objednávku definovať ako kompletnú. V takom prípade sa tovar expeduje až po zabezpečení všetkých položiek objednávky v požadovanom množstve.
 	Na základe riadnej objednávky kupujúceho prevedie predávajúci overenie  objednávky, v ktorom potvrdzuje kupujúcemu druh, predpokladanú cenu a  množstvo produktov, ktoré sa zaväzuje kupujúcemu dodať. Objednávka je po  overení považovaná medzi stranami za záväznú. Toto ustanovenie nie je  pre predávajúceho záväzné v prípade, že výrobca prestane dodávať daný  produkt alebo uvedie na trh nové verzie produktov. Predávajúci na  základe požiadaviek kupujúceho objednávku telefonicky potvrdí a následne  spracuje. Záväzok predávajúceho voči kupujúcemu nastáva až okamihom  potvrdenia objednávky.
 	
 	Jedným z postupov definovaných v objednávke kupujúci objedná tovar u predávajúceho.
Objednávky uložené do objednávkového systému predávajúceho do 15:30 hod. sú spracované v ten istý deň, objednávky prijaté neskôr sa spracovávajú nasledujúci pracovný deň.
V prípade, že kupujúci je nútený zrušiť objednávku u predávajúceho, musí tak urobiť písomne, t.j. faxom, poštou alebo e-mailom. Predávajúci si vyhradzuje právo na penále až do výšky 25 % z finančného objemu objednávky v prípade, ak k zrušeniu dôjde neskôr než do konca pracovnej doby v deň objednania.
 	Ceny jednotlivých produktov sú uvádzané vrátane dane z pridanej hodnoty  (DPH) a všetkých ostatných daní. Spotrebiteľ má možnosť zoznámiť sa s  lehotou, počas ktorej je predávajúci viazaný svojou ponukou vrátane ceny.
 	 Konečná cena je uvádzaná v objednávkovom formuláre  tesne pred odoslaním objednávky, je uvedená vrátane DPH, poprípade  všetkých ostatných daní a poplatkov (balné, poštovné...), ktoré musí  spotrebiteľ pre získanie výrobku alebo služby zaplatiť. Túto cenu nie je  možné predávajúcim jednostranne meniť.
 	(Peter Ondrejička-Luxstar nieje kamenná predajna preto):
Ako doklad o zaplatení slúži výpis z účtu, alebo  potvrdenie o zaplatení vydané kuriérom UPS.
Predávajúci vystaví ku každej dodávke tovaru dodací list, ktorý zašle spolu s tovarom kupujúcemu. Na dodacom liste je uvedené množstvo tovaru, druh dodávaného tovaru, označenie tovaru a sériové číslo, ak sa v prípade danej položky registruje. Dodací list sa vždy zasiela spolu s tovarom. Pri osobnom odbere obdrží kupujúci dodací list osobne.
Na tovar, ktorý kupujúci objednal u predávajúceho sa vystavuje faktúra, ktorá obsahuje všetky zákonné náležitosti, referenciu na objednávku kupujúceho, spôsob dodania tovaru, platobné podmienky, položkový a ocenený súpis zakúpeného tovaru popr. služieb spolu s číselnými kódmi jednotlivých kusov pri každej položke. Môže byť vystavená aj v prípade, že si zákazník vyzdvihne tovar v sídle firmy.
Na tovar objednaný kupujúcim u predávajúceho na základe platby vopred sa vystavuje zálohová faktúra. Ak v čase objednávky nie je objednaný tovar alebo jeho časť na sklade, je zálohová faktúra na túto časť objednávky vystavená až po jeho prijatí predávajúcim. Úhrada zálohovej faktúry musí byť pripísaná na účet kupujúceho najneskôr tretí deň od dátumu vystavenia faktúry. V prípade nedodržania tejto lehoty je zrušená rezervácia tovaru a stornovaná zálohová faktúra.
 	- Dobropis na tovar – vystavuje sa kupujúcemu v prípade, ak došlo k  chybnému dodaniu tovaru zo strany predávajúceho, alebo sa dodal závadný  či nekompletný tovar.
 	- Finančný dobropis - vystavuje sa v prípade dodatočných zliav v rámci  marketingových akcií vyhlásených predávajúcim a za predpokladu, že boli  splnené požadované kritériá na dodatočnú zľavu.
 	Spôsob prevzatia tovaru si zákazník určí pri objednávke.
 	Pri prevzatí tovaru v sídle firmy je zákazník povinný si objednaný tovar  prevziať do 7 pracovných dní od vybavenia objednávky, v opačnom prípade  bude objednávka stornovaná.
Všetky informácie týkajúce sa tovaru, jeho cien, dostupnosti, dodacích lehôt, stavu reklamácií a ostatné informácie, ktoré sa týkajú vzájomného obchodného vzťahu medzi predávajúcim a kupujúcim je možné získať u predávajúceho.
 	Stav vašej objenávky vidíte po prihlásení v pravom menu - tlačítko *môj účet*.
 	O pravidelné zasielanie určitého typu informácií má kupujúci možnosť  požiadať po prihlásení v pravom menu - tlačítko *môj účet*.
 	Pri registrácii sa môžete zapísať ako odberateľ noviniek. Ak ste si pri  registrácii vybrali zaškrtávacie políčko odoberať novinky tak je Peter Ondrejička - Luxstar oprávnená zasielať vám informácie o  tovare, akciách a zmenách súvisiacich s internetovým obchodom www.led-svetlo.sk   na svoje náklady i reklamné oznámenia, a to i  prostredníctvom elektronickej pošty.
 	Kupujúci môže zasielanie týchto informácií kedykoľvek odvolať priamo v  Newsletter okne na úvodnej stránke. Napíšete svoju emailovú adresu,  nižšie prekliknite "Odhlásiť", potom kliknite na šípky pre potvrdenie.
V prípade rozsiahlejších dodávok je možné vypracovať individuálnu ponuku v maximálnej možnej miere splňujúcu požiadavky kupujúceho.
 	Dňom objednávky tovaru sa rozumie potvrdenie objednávky, ktoré prebehlo  v pracovný deň do 15:30 hod, alebo nasledujúci pracovný deň, ak bola  objednávka odoslaná po 15:30 hod. Objednávku potvrdzuje telefonicky  predávajúci.
 	
 	Dodávka prostredníctvom dopravcu / kuriéra (UPS) / (GEIS)
 	
 	- V prípade, že tovar je skladom, bude tovar dodaný dopravcom /  kuriérom nasledovne: do 15:30 hodiny druhého pracovného dňa po expedícii  zo skladu predávajúceho na adresu dodania uvedenú kupujúcim na  objednávke. Toto platí pre oblasť Trenčín a okolie. Pre ostatné oblasti  Slovenska je tovar dodaný prostredníctvom dopravcu / kuriéra do 18:00  hodiny tretieho až štvrtého pracovného dňa.
 	
 	Zákazník je povinný prekontrolovať a  prevziať zásielku iba ak nie je nijako poškodený vonkajší obal. V  prípade poškodenia obalu tovar preberte od prepravcu a potvrďte mu  doručenie zásielky, avšak okamžite po prebraní prezrite tovar a v  prípade poškodenia tovaru to oznámte prepravcovi na tel. čísle 032/16  877(UPC)/18181(GEIS), prípadne firme Peter Ondrejička - Luxstar na tel.čísle +421 (0) 32 64 00 148,  prípadne mailom obchod@led-svetlo.sk, info@led-svetlo.sk! V prípade poškodenia  tovaru, ktoré bolo zjavné pri preberaní je nutné uviesť výhradu do  prepravného listu. Na reklamácie mechanického poškodenia výrobku po  podpise dodacieho listu, ktoré nebudú nahlásené do 24 hodín nebude braný  ohľad vzhľadom na prepravné podmienky prepravcu!
 	
 	Osobné prevzatie v sídle firmy
 	
 	Tovar je možné prevziať aj v sídle firmy.
 	- Pri objednávke nad 150 €  zásielku hradí predávajúci.
 	- Pri objednávke do 149 € si predávajúci účtuje sumu (6,50,-€ do 5kg) na jednu zásielku v SR.
 	- Pri objednávke zo zahraničia, riešime platobné a dodacie  podmienky individuálne v závislosti od miesta vášho pobytu a od veľkosti  a hmotnosti objednaného tovaru. Túto informáciu vám vieme poskytnúť  ešte pred samotnou objednávkou.
 	Za tovar zasielaný do ČR je možné zaplatiť aj na dobierku.
 	Kupujúci má právo vrátiť tovar bez udania dôvodu do 7 pracovných dní od  prevzatia tovaru v neporušenom stave vrátane obalov a dokladov, ktoré  boli dodané spolu s ním. Ak dodaný tovar nezodpovedá objednávke,  kupujúci je oprávnený tovar zaslať späť nepoškodený a kompletný (v originálnom obale) vrátane  dokladu o kúpe, záručného listu, príslušenstva, návodu a ostatných  dokladov, ktoré boli priložené. Na vrátený tovar vystaví predávajúci  dobropis do 7 pracovných dní od dátumu prijatia tovaru. Ak tovar nie je  vrátený v lehote, ak je vrátený poškodený, vyhradzuje. si predávajúci  právo neprijať takýto tovar, alebo si účtovať vzniknuté náklady a storno  poplatok 10% z ceny vráteného tovaru.
 	Firma Peter Ondrejička - luxstar nepreberá vrátený tovar prostredníctvom  dobierkovej služby. Kupujúci v prípade vrátenia tovaru je povinný zaslať  tovar formou bežného alebo obchodného balíka poštou alebo  zasielateľskou spoločnosťou.
 	V prípade splnenia podmienok pre vrátenie tovaru bude kupujúcemu  vrátená celá suma, ktorú za tovar zaplatil vrátane nákladov, ktoré  kupujúci vynaložil v súvislosti s objednaním tovaru. Po dohode môže byť  navrátenie sumy uskutočnené formou výmeny za iný tovar v zodpovedajúcej  hodnote, ktorý bude zaslaný buď s ďalšou objednávkou zákazníka alebo  samostatne. Ak sa tovar zasiela samostatne (v prípade výmeny tovaru),  neúčtuje sa poštovné a balné.
 	Spôsoby platby  si zákazník vyberá v objednávkovom formulári. Ak  si  zákazník vyberie spôsob platby prevodom na účet, najskôr musí byť  prijatá platba na náš účet a následne sa tovar zašle zákazníkovi.
 	Pri platbe prevodom na účet je poskytnutá zľava 1€. Pokiaľ zákazník  uvedie v objednávkovom formulári tento typ platby a následne pri  overovaní objednávky telefonicky zmení spôsob platby na dobierku, bude  mu táto zľava o 1€ navýšená spätne.
 	- platba vopred sa vykonáva prostredníctvom bankového prevodu na  základe Predfaktúry a týka sa zákazníkov, ktorí si zvolia tento  spôsob platby. Na tovar je vystavená predfaktúra, ktorá je  kupujúcemu zaslaná faxom / mailom do druhého pracovného dňa po potvrdení  objednávky. Po pripísaní príslušnej čiastky na účet predávajúceho je  tovar uvoľnený na dodanie. Úhrada predfaktúry musí byť pripísaná  na účet predávajúceho najneskôr tretí deň od dátumu jej vystavenia. V  prípade nedodržania tejto lehoty je zrušená rezervácia tovaru a  stornovaná zálohová faktúra.
 	- Platba prevodom (predfaktúra/internetbanking) 6,50 € (pri platbe prevodom zľava 1€)
 	- UPS expres (Rýchle a spolahlivé doručenie) 10,50 €
 	- Geis Dobierka do 5kg (Rýchle a spolahlivé doručenie) 6,50 €
 	- Geis Dobierka nad 5kg (Rýchle a spolahlivé doručenie) 7.50 €
- Osobný odber (Platba prevodom - predfaktúra) 0,00 €
 	
 	Reklamácie
 	Reklamovať je možné len tovar zakúpený priamo u predávajúceho.
 	- závady na tovare
 	- chybné dodávky
 	- vrátenie tovaru
 	- ostatné typy vrátenia tovaru
 	Žiadosť o reklamáciu je nutné zasielať emailom alebo poštovou formou. Predávajúci žiadosť posúdi a
 	- ak je žiadosť zadaná do 15:30, je spracovaná ten istý pracovný deň
 	- ak je žiadosť zadaná po 15:30, je spracovaná nasledujúci pracovný deň od podania žiadosti
 	- pri reklamácii chybne dodaného tovaru, sa reklamácia posúdi do 2 pracovných dní od podania žiadosti.
Kupujúci môže uplatniť reklamáciu osobne v sídle firmy kde tovar prevzal alebo odoslaním reklamovaného tovaru spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi poštou prípadne kuriérom na adresu predávajúceho.
 	Štandardná záruka na produkty predávané predávajúcim je 24 mesiacov  pokiaľ nie je stanovená iná záručná doba pre konkrétny tovar.  Predávajúci sa zaväzuje dodržiavať záručné lehoty garantované výrobcom.   Záručná lehota plynie od dátumu prevzatia tovaru spotrebiteľom.
 	Záručná doba 24 mesiacov platí pri predaji tovaru na súkromnú potrebu [§620 ods.1 Občianskeho zákonníka].
 	Pokiaľ je kupujúci podnikateľ a výrobok kupuje pre podnikateľskú  činnosť, záručná doba sa riadi záručnými podmienkami  výrobcu  v súlade s  §429 ods. 2 Obchodného zákonníka.
Reklamácia tovaru v záruke sa v bežných prípadoch rieši opravou alebo výmenou. Kupujúci môže uplatniť reklamáciu osobne v sídle firmy kde tovar prevzal/zakúpil alebo odoslaním reklamovaného tovaru spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi poštou prípadne kuriérom na adresu predávajúceho. Opravený alebo vymenený tovar je zasielaný na náklady predávajúceho. V prípade, že oprava alebo výmena nie je možná, je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu dobropis vo výške nákupnej ceny výrobku, alebo výrobku, ktorý je plnohodnotnou náhradou reklamovaného výrobku. Vlastníkom reklamovaného tovaru je po vystavení dobropisu predávajúci. Lehota na vyriešenie reklamácie jedným z vyššie uvedených postupov je 30 kalendárnych dní od dátumu prijatia reklamácie predávajúcim.
 	Po záručná reklamácia sa vybavuje za odplatu. Náklady na doručenie  reklamovaného tovaru predávajúcemu nesie kupujúci. Kupujúci bude písomne  informovaný o predpokladanej cene opravy, akceptáciou tejto ceny sa  zaväzuje uhradiť faktúru za opravu tovaru až do výšky predpokladanej  ceny. Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť požiadavku na opravu  tovaru po uplynutí záručnej lehoty.
 	
 	Tieto Obchodné podmienky sú aktualizované od 21.2.2012.
 	Kupujúci a predávajúci sa dohodli, že kupujúci v prípade, ak je  fyzickou osobou oznámi predávajúcemu svoje meno a priezvisko, adresu  trvalého bydliska, dodaciu adresu vrátane PSČ, číslo telefónu a  e-mailovú adresu.
 	Kupujúci a predávajúci sa dohodli, že kupujúci v prípade, ak je  právnickou osobou alebo živnostníkom oznámi predávajúcemu svoje obchodné  meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, DIČ, dodaciu adresu, číslo  telefónu a e-mailovú adresu.
 	Kupujúci vyhlasuje, že súhlasí v zmysle ust. § 11 ods. 1 zákona č.  122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov  (ďalej len „Zákon“), aby predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné  údaje vo všetkých svojich informačných systémoch, a to najmä údaje,  ktoré sú uvedené vyššie a/alebo ktoré sú potrebné na realizáciu  objednávky kupujúceho.
 	Predávajúci vyhlasuje, že súhlas dotknutej osoby si nebude vynucovať a  ani podmieňovať hrozbou odmietnutia zmluvného vzťahu, služby, tovaru  alebo povinnosti ustanovenej predávajúcemu.
 	Kupujúci udeľuje predávajúcemu tento súhlas na dobu neurčitú. Súhlas so  spracovaním osobných údajov môže kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou  formou. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu  kupujúcim predávajúcemu. Predávajúci je povinný v takomto prípade  všetky poskytnuté osobné údaje kupujúceho, ktoré uchovával a spracovával  nenávratne zlikvidovať.
 	
 	Kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje, že predávajúci mu  dostatočným, zrozumiteľným a nezameniteľným spôsobom oznámil údaje  uvedené v ust. § 15 ods. 1 Zákona.
 	Predávajúci sa zaväzuje, že bude spracúvať osobné údaje v súlade s  dobrými mravmi, bude s osobnými údajmi kupujúceho zaobchádzať a nakladať  v súlade so Zákonom a inými platnými právnymi predpismi SR, bude konať  spôsobom, ktorý neodporuje Zákonu ani iným všeobecne záväzným právnym  predpisom, ani ich nebude obchádzať a poskytnuté osobné údaje bude  používať len za účelom uzatvorenia a plnenia zmluvy na základe  obchodných podmienok predávajúceho. Spracovávané osobné údaje nebudú  zverejnené, sprístupnené, ani poskytnuté tretej strane.